Site-ul unui restaurant à la carte trebuie sa cuprinda o multitudine de imagini cu produsele culinare, cheia sta intr-o imagine cat mai apetisanta si un text cat mai complet care sa descrie gustul, textura, mirosul si pretul produselor dumneavoastra.
Particularitatea unui site de prezentare de restaurant evenimente o reprezinta atat o suita intreaga de imagini care sa evidente foarte clar spatiul pe care il puneti la dispozitie cat si capacitatea dvs. de a asigura buna desfasurare a lucurilor.
Este deja o metoda foarte des intalnita de promovare a unui restaurant prin intermediul unui site, dar exista totusi cateva aspecte care trebuiesc stiute cand vrem sa avem un site de prezentare de restaurant care sa aduca clienti.
Primul aspect, stabilirea targetului de tipuri de clienti este un lucru foarte important in strategia de promovare online pentru ca exista minim 2 categorii mari de clienti in aceasta industrie.
1. Clienti care cauta organizarea unor evenimente si daca doriti sa aveti clienti din site care sa va aleaga locatia dvs. pentru organizarea unor evenimente trebuie o anumita abordare in configurarea site-ului.
2. Clienti care pur si simplu cauta ceva nou, poate au auzit de locatia sau poate nu, iar pentru aceasta categorie trebuie o cu totul alta configurarea a site-ului.
Vom aborda pe scurt ambele situatii, urmand ca fiecare situatie sa fie detaliata intr-o alta postare specifica ( verificati blogul )
Organizarile de evenimente
Prezentarea sub forma de text a evenimentelor cel mai potrivite pentru dimensiunea si configuratia spatiului din locatia dumneavoastra. Exista locatii in care nu este posibila organizarea unei nunti din numeroase motive legate de configuratia spatiului.
De aceea este important sa stabiliti care sunt cele mai potrivite evenimente care s-ar preta pe locatia dvs. si sa incepeti sa le promovati corespunzator
Promovarea unui restaurant de evenimente
Fiecare tip de eveniment in parte trebuie sa aibe o descriere de minim 150-200 de cuvinte in care sa prezentati detaliile care fac ca locatia dvs. sa fie cea ideala pentru acel tip de eveniment.
" Restaurantul nostru va pune la dispozite salon principal pentru evenimente de tip corporate de minim 20 persoane si maxim 50 de persoane intr-o configurare a meselor de tip U cu prezidiu situat in fata retroproiectorului"
Astfel de detalii reprezinta o orientare foarte exact a clientilor asupra configurarii principale a evenimentului si a dimensiunii ideale a spatiului dumneavoastra, iar in cazul in care se incadreaza in limitarile de numar de persoane, cei interesati sunt in proportie de 50% deja castigati ca clienti.
Ulterior trebuie sa continuati succint cu toate serviciile care sunt incluse in costul pe persoana al evenimentului, orice serviciu pe care oricum il realizati pentru aceasta categorie de clienti trebuie sa fie reprezentat prin text si la nevoie descris mai pe larg.
Toate aceste texte trebuie sa fie insotite de imagini cu aranjamentul locatiei dvs. pentru un asemenea eveniment cat si cu imagini din timpul unor evenimente desfasurate deja acolo, ambele categorii de poze sunt foarte importante pentru a arata exact buna desfasurare la lucrurilor.
Clienti à la carte
Clientii à la carte reprezinta cei pentru anumite seturi de informatii sunt mult mai utile decat configuratia spatiului sau alte servicii destinate organizarii de evenimente, pentru acest tip de clienti noutatile culinare sau bauturile inedite sunt cele mai atractive puncte de interes informational.
De aceea trebuie scoase in evidenta piesele de rezistenta ale meniului dumneavoastra atat prin poze cat si prin text, pentru fiecare preparat in parte, astfel incat sa strangeti cat mai mult interes si cat mai exact.
In acest punct, utilizarea serviciilor ale unui fotograf profesionist este o idee foarte buna, pentru ca imaginile bine realizate ale produselor trezesc "senzatia" care va conduce clientul catre usa locatiei dvs.
Pentru aceasta categorie de clienti cel mai probabil aveti deja gandite oferte promotionale sau seri speciale care trebuiesc scoase in evidenta in cadrul site-ului astfel incat sa fiti siguri ca orice vizitator al site-ului va fi instiintat de actualele oferte.
O astfel de abordare a unui site de prezentare pt restaurante sau cafenele sau pub-uri asigura o cat mai buna comunicare cu viitorii clienti ai dumneavoastra.
Tot ce trebuie sa faci este sa alegi o macheta de websiteServiciul de take-away poate fi un real avantaj pentru maximizarea profiturilor si a eforturilor de fidelizare. De asemenea ofertele speciale de take-away pot fi pasul urmator in aceasta directie, mai ales daca sunt promovate corespunzator.
Imprimanta wireless, incarcatoare pentru cele mai utilizate telefoane mobile si multe altele pot fi foarte utile pentru clientii care cauta sa bea o cafea si sa realizeze mici task-uri ale zilei respective. De asemenea daca locatia dvs. va fi preferata de clientii care doresc sa lucreze 2-3 ore in cafenea, atunci in mod clar ati castigat clienti fideli.
Conceptul dupa care functioneaza o cafenea este bazat pe 3 aspecte principale:
1. Necesitatea unui loc de intalnire
2. Necesitate pentru consumul de cafea
3. Placerea consumului de cafea ( care ar insemna practic mixul primelor 2 si nu numai )
Localizarea si Spatiul cafenelei
Localizarea cafenelei reprezinta una dintre deciziile pe care deja le-ati efectuat, cel mai probabil si pe care trebuie sa il fructificati cat mai bine posibil. Promovarea online a unei localizari anume este un lucru foarte dificil datorita faptului ca instrumentele cu adresare atat de locala sunt destul de putine.
Cateva instrumente ar fi Google My Business sau prin intermediul unor aplicati pentru smartphone cum ar fi Waze care ofera o localizare a potentialului client.
Dar cel mai important este ca adresa si harta localizarii dvs. sa fie afisate in mai multe locuri pe site, nu doar in sectiuni special destinate datelor de contact.
Aceste informatii trebuie sa existe in orice colt al site-ului daca se poate, pentru a realiza un site de cafenea care sa aduca clienti.
Spatiul cafenelei - atentia clientilor intr-un local de tip cafenea este in special indreptata spre design interior, vedere exterioara sau facilitati speciale.
In functie de ce aspect va avantajeaza dvs. trebuie sa realizati o sedinta foto exact cu cel care va avantajeaza. Daca este vorba de un design interior care considerati ca reprezinta un atu atunci realizati imagini mari, care sa insufle atmosfera din interior.
Daca avantajul il reprezinta o vedere deosebita atunci trebuie sa aveti o suita intreaga de unghiuri cu vederea pe care o oferiti la pachet cu atmosfera in interior. A pune in valoare punctele dvs. forte, in mod cat mai elocvent, pe un site online va aduce cu siguranta clientii mult asteptati.
Facilitatile Spatiului - pot fi multiple si de obicei reprezinta completarea avantajelor de aceea sunt foarte importante pentru un site de prezentare al unei cafenele.
Facilitatile ca internet wireless sunt deja un standard, dar acestea pot fi mult mai multe, incarcatoare pentru o serie de telefoane mobile, o imprimanta wireless pusa la dispozitia clientilor sunt numai o parte dintre posibilitati. Toate acestea, oricare ar fi ele trebuie prezentate in cat mai multe locuri pe site-ul web, astfel incat fiecare utilizator al site-ului sa fie informat de ele.
Consumul de cafea
Activitatea dvs. principala trebuie sa fie de asemenea cat mai diversificata posibil. Posibilitatea de a asigura take-away pentru toate tipurile de preparate ar fi de asemenea o informatie foarte importanta si de aceea trebuie afisate pe pagina de "Preparate" sau "Meniu" sau oricum o veti denumi, pentru ca solutia take-away reprezinta si o solutie de fidelizare asigurand clientului posibilitatea a-si pastra gustul cafelei favorite si in afara locatiei dvs.
Aceeasi strategie trebuie abordata si pentru toata gama de "cookies" sau biscuiti sau orice alt produs pe care lumea il consuma alaturi de cafea in locatia dumneavoastra, ajuta la fidelizare.
Unele localuri, care isi bazeaza preparatele pe cafeaua de origine, ofera clientului si cafea macina pentru consum la domiciliu sau la birou. Aceste de obicei sunt prezentate intr-o pagina separata, care poate fi intitulata "Magazin" sau "Shop", numai pentru a sublina faptul ca pot dispune si de aceasta posibilitate in locatia dumneavoastra.
Toate aceste pagini de prezentare trebuie sa fie insotite de imaginea produsului, pentru ca realmente un site de prezentare va poate ajuta sa faceti vanzari.
Cafeaua o placere
Consumul de cafea in ziua de astazi reprezinta o combinatie intre placerea gustului, placerea momentului si necesitatea cafeinei. Motiv pentru care site-ul dvs. trebuie sa contina informatii care sa atinga fiecare dintre aceste aspecte.
Prezentarea locatiei ( adresa exacta ) poate reprezenta un avantaj al dvs. pentru clientii care tranziteaza zona, lucreaza sau locuiesc in vecinatate. Adresa este un lucru foarte important si trebuie afisat cat mai des posibil.
Vederea si design-ul interior reprezinta componenta de placere din consumul de cafea motiv pentru care isi va aduce valoarea daca sunt expuse in mod corespunzator.
Necesitatea cafeinei este cea care sta la baza "cautarii" unui nou loc de a-si bea cafeaua. Dar in acelasi timp nu este de ajuns ca un client sa aleaga locatia dvs. de acum inainte pentru a isi savura cafeaua.
De aceea cea mai buna strategie este o abordarea complementara a tuturor aspectelor pentru fidelizarea clientilor pentru a reveni in locatia dumneavoastra.
Site-ul dvs. de prezentare poate beneficia de promovarea pe platformele de socializare, atat gratuit prin propria dvs. implicare, cat si contra-cost conform ofertelor fiecarei platforme de socializare, dar efectul maxim va veni daca incercati sa identificati avantajele si sa le expuneti cum se cuvine pe un site de prezentare.
Tot ce trebuie sa faci este sa alegi o macheta de website