Bucataria locala reprezinta o piesa de rezistenta in fidelizarea clientilor, iar daca spatiul si conditiile va permit sa asigurati si acest serviciu in mod sigur o sa aveti un grad mare de reintoarcere al turistilor. Gustul este o senzatie care desi este foarte greu de descris complet dupa 10 zile, un gust bun se uita foarte greu. Si dvs. va doriti ca turistii care v-au trecut pragul sa isi aduca aminte doar atat: ce buna era mancarea, mie dor sa gust din nou !
Imaginile care contin detalii confera turistului senzatia ca sunteti foarte atenti si amabili cu oaspetii, de aceea realizati imagini care sa ofere mici detalii din camerele de cazare pentru a transmite printr-un simplu site de prezentare exact sentimentul pe care turistii il cauta.
O unitate de cazare de tip pensiune sau motel sau chiar apartament in regim hotelier poate beneficia de un imens avantaj al unui site de prezentare.
Exista destule marketplace-uri ( site-uri de tip umbrela care detin multi furnizori de anumite produse sau servicii ) care sa produca vanzari pentru astfel de afaceri. Dar in cadrul acestor marketplace-uri competitia se duce numai pe pret si un rating intern ( aprecierea unor clienti care v-au pragul asupra serviciile dvs. ).
Marketplace-urile aduc clienti dar nu va ajuta in mod concret sa va fidelizati clientii, ei cauta sa isi fidelizeze clientii sa revina pe site-ul lor, pentru a face o noua rezervare, care poate fi tot catre dvs. sau catre un concurent al dvs.
Un site de prezentare de pensiune reprezinta "locusorul" dvs. unde puteti sa va puneti in valoare maxima unitatea de cazare, mai ales daca va ocupati un pic sa fie cat mai complet.
In primul rand trebuie sa fructificam avantajele unei pensiuni fata de alte tipuri de cazare si in acelasi timp sa fim constienti de limitarile lor.
Pensiunea reprezinta un nivel ierarhic superior unui apartament sau casa inchiriate in regim hotelier pentru ca ofera anumite facilitati in plus serviciile de receptie si relatii cu clientii in regim permanent sau semi-permanent.
Astfel ca o pensiune se aseaza la mijlocul ierarhiei serviciilor de cazare, deasupra unitatilor de cazare singulare si sub unitatile de cazare de tip hotel.
Cum fructificam acest lucru ?
Datorita faptului ca o pensiune dispune de un numar redus de camere din start ne permite sa fim mult mai apropiati de clientii nostri astfel incat sa le facem sederea cat mai placuta si mai memorabila.
Deci o atentie sporita asupra fiecarui client are sa fie mult mai usor de facut fata de un hotel cu 40-50 de camere, iar aceasta atentie asupra fiecarui client poate fi transmisa clientilor printr-un site care sa aiba exact aceasta abordare.
Fiecare avantaj trebuie sa fie cat mai personal posibil astfel incat clientul nostru sa simta ca este mult mai aproape de staff-ul pensiunii.
Localizarea si imprejurimile
Indiferent de metoda de vanzari pe care o folositi la ora actuala, nimeni din partenerii dvs. cu care colaborati nu cunoaste zona in care se afla pensiunea mai bine decat dumneavoastra.
O simpla amplasare pe harta a locatiei dvs. nu este decat o abordare foarte simplista a prezentarii locatiei.
Trebuie creata o pagina/sectiune in cadrul site-ului de prezentare pe care sa o folositi numai pentru prezentarea locatiei. Pe langa harta ( deja clasica ) pe care o sa o afisati trebuie sa faceti un text de prezentare a perimetrului imediat inconjurator, parcurile , teatrele sau obiectivele turistice aflate pe o raza de 500 m - 1 km trebuie sa fie expuse in textul care insoteste harta. Mijloacele de transport in comun sau de transport privat trebuie sa fie prezentate pe larg ( daca exista ) pentru ca reprezinta de asemenea un mare avantaj.
In mod cert zona in care va aflati are cel putin 5-6 obiective de vizitat pe o raza de 15 - 20 km departare. Aceste obiective trebuie clasate in functie de importanta lor si de gradul de atractivitate turistica si trebuie promovare intr-o pagina/sectiune specifica ( Obiecte Turistice sau Imprejurimi ).
Daca este vorba de muzee sau obiective ce implica costuri de vizitare trebuie sa oferiti informatii despre costurile biletelor, orar-ul de vizitare si mijlocul de transport in comun de la locatia dvs. pana la respectivul obiectiv. Si bineinteles, o serie de imagini atractive cu fiecare obiectiv in parte o sa incheie foarte bine prezentarea.
Daca exista alte forme de atractii turistice, plimbari cu barca, plimbari cu atv-uri sau pur si simplu drumetii organizate de catre alte societati comerciale, va sfatuim sa realizati o forma de colaborare si sa le prezentati oferta lor in cadrul acestei pagini sau sectiuni specifica obiectivelor turistice, pentru ca este atat in avantajul noului partener cat si al dvs.
Daca nu exista, incercati sa realizati chiar intern astfel de servicii contra-cost pentru exact asta inseamna diferenta intre o pensiune si un hotel, o apropiere cat mai mare fata de clienti si de micile lor placeri.
Bucataria noastra
Daca dispuneti de spatiu pentru amenajarea unui salon de luat masa, va sfatuim sa si gatiti traditional ! Si este foarte important sa prezentati pe site, atat preparatele care pot fi comandate in mod uzual cat si pentru ce specialitati locale pot opta clientii.
Conceptul bucatariei locale completeaza ideea de o abordare cat mai apropiata fata de client.
Desi este un concep deja cunoscut ca turistii sa consume preparate din bucataria locala, acest lucru este lipsit de promovare coerenta pe site-urile de prezentare ale pensiunilor. Realizati o sectiune speciala pentru preparatele culinare si veti avea in mod sigur surprize placute.
Terasele sau alte amenajari destinate turistilor
Orice spatiu special amenejat pentru turistii dvs. trebuie sa fie descris prin intermediul textelor si a imaginilor, sublinind exact atmosfera pe care doriti sa o simta clientii dvs. in aceste locuri. Imagini speciale cu apus de soare de pe terasa special amenajata pentru luat masa, sau atmosfera data de caderea fulgilor de nea intr-un chiosc in mijlocul curtii cu vedere la munti etc.
Un marketing bun reprezinta transpunerea completa a suitei de trairi.
Cuvinte cheie:Un site de prezentare de hotel ar trebui sa contina cel putin o versiune in limba engleza, desi indicat ar fi inca in 2 - 3 limbi de circulatie internationala pentru a atrage turistii care doresc sa aleaga un hotel din zona, sa-l aleaga chiar pe al dvs.
Prezentati pe site disponibilitatea si oferta pentru organizarea de evenimente in cadrul hotelului, deoarece orice informatie in plus si la indemna poate aduce un eveniment.
Indiferent ca este vorba de un hotel de 2 stele sau un hotel de 5 stele, promovarea unui hotel este aproape aceeasi.
In primul rand cuvantul hotel in ierarhia unitatilor de cazare reprezinta cea mai inalta defintie a calitatii serviciului de cazare turistica, ea fiind ulterior clasificata in mai multe stele.
Definitia cuvantului hotel are la baza o standardizare a serviciilor, pe asta se bazeaza definitia si de aceea exista o ierarhie pe baza de stele.
Motiv pentru care desi vom aborda aceleasi categorii / sectiuni de site necesare si pentru pensiuni ne vom axa in principal pe lucrurile cele mai importante, care de obicei sunt foarte bine puse la punct in industria hoteliera.
Camera hotelului
Din nou ne bazam atat pe imagini cat si pe descriere si abordam fiecare sectiune, prezentarea camerelor aranjate exact cum arata in momentul in care turistul ia in primire camera.
Datorita faptului ca preturile de cazare sunt mai ridicate decat pensiune, moteluri sau case de oaspeti, vom prezenta fiecare tip de camera intr-un set de minim 12 - 14 imagini acoperind urmatoarele: patul, masuta, televizorul, cuierul sau dulapul, vederea de la geam si imagine din balcon ( daca exista ), baia ( minim 2 - 3 poze din unghiuri diferite avand grija sa fie prezente in imagini toate facilitatile din baie ). Patul va fi pozat din ambele parti, iar imaginile de ansamblu vor fi luate din unghiurile camerei cel mai bine. Imaginile vor fi facute atat in timpul unei zile insorite, cat si seara cu luminile aprinse.
Ordinea afisarii pe site-ul de prezentare nu este neaparat batuta in cuie, dar consideram ca trebuie puse conform modului in care clientul descopera camera ( prima imagine din dreptul usii, urmatoarele cu obiectivul principal din camera si anume patul, urmatoarea cu fereastra etc. )
Chiar daca aveti mai multe tipuri de camere duble sau orice alt tip de camera, va sfatuiesc sa le prezentati separat, efectuand pentru fiecare cate un set de imagini. Exista posibilitatea sa existe afinitati pentru anumite culori, anumite configurari de camera iar acest lucru va pune in valoare orice aveti diferit.
Localizarea si imprejurimile
Asa cum am scris in alte articole, localizarea si imprejurimile reprezinta un punct foarte important in promovarea hotelului si nu trebuie sa uitati ca sunteti cel mai bun ghid al turistului pentru ca dvs. stiti zona cel mai bine.
Nu vom detalia aceasta sectiune aici, va sfatuim sa cititi articolul destinat pensiunilor din aceasta sectiune de blog.
Restaurantul hotelului
Desi ideea expusa si in articolul de promovare pentru pensiuni referitor la bucataria locala este perfect valabila si in cazul hotelurilor abordarea va fi diferita.
Textual vom prezenta tot meniu, dar in imagini vom prezenta preparatele cele mai standardizate, care vor arata si avea acelasi gust si peste 1 an sau 2 ani, cele pe care ne bazam. Aceste preparate pot fi un anume tip de mic dejun, un anume preparat pe baza de friptura sau o supa. Chiar daca preparatele sunt din bucataria locala chiar daca nu, pe site-ul de prezentare al unui hotel vom promova lucrurile care sunt cel mai putin predispuse schimbarii.
Putem crea o sectiune Restaurant in care sa prezentam atat meniul cat si imaginile cu preparatele pe care ne bazam sau putem sa cream in cadrul acestei sectiuni o subpagina speciala pentru Meniu Restaurant. Iar pe pagina Restaurant sa punem imagini cu sala de mese, terasa sau gradina proprie.
Nu trebuie uitata prezentarea barului cat si a serviciilor de room-service pentru ca pot reprezenta avantaje in alegerea locatiei din partea turistului. Un program de lucru al barului cat mai extins poate reprezenta un avantaj care nu trebuie uitat din prezentarea restaurantului.
Facilitatile hotelului
In cazul in care hotelul dvs. dispune o piscina, de un spa, sala de fitness sau orice alta activitate destinata turistilor ele trebuie expuse pe site-ul de prezentare cu toate detaliile care le insotesc.
Facilitatile fac diferenta clara intre hoteluri si pensiuni sau alte forme de cazare in regim hotelier si trebuie aratat ca le detineti.
Programul de lucru, tarifele, numarul de supraveghetori sau de personal angajat si cu ce anume ii ajuta ei pe turisti in cadrul fiecarei activitati sunt aspecte care definesc standardul hotelier.
Regimul de supraveghere al copiilor este iarasi un lucru foarte important care trebuie mentionat iar daca aveti activitati speciale pentru cei mici trebuie prezentate orele si zilele.
Pentru facilitatile incluse in tarifele de cazare trebuie prezentate pe site si costul pentru persoane ce nu sunt cazate la hotel. Site-ul hotelului trebuie sa furnizeze toate informatiile pentru ca este primul loc unde turistii vor cauta si le este mult mai simplu decat sa coboare pana la receptie sau sa sune la receptie.
Un site de prezentare foarte complet reprezinta cea mai buna carte de vizita a unui hotel, pentru transmite ideea de baza a definitiei si anume standarde sigure.
Tot ce trebuie sa faci este sa alegi o macheta de website